פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק של אתר פופיק בשיתוף סלקום נושא התלונה:
גוליברודסקי אהרון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פתאום התחלתי לקבל כל יום הודעת SMSמאתר פופיק. לא יחסתי לכך חשיבות,כי חשבתי שזה יפסק מעצמו כמו שהתחיל.אך לאחר שזה כבר החל להטריד אותי נכנסתי לאתר פופיק וראיתי שניתן לבטל את ההודעה היומית רק ע"י שירות לקוחות,ובנוסף ראיתי שכל הודעה כזו הינה בתשלום של 5 ש"ח!!!כאשר חייגתי לשירות הם טענו שאני אישרתי ע"י הודעה חזרה שאני מעוניין להרשם לאתר,כשטענתי שזו טעות ולא אישרתי ולא שלחתי הודעה ושישימו לב שאין שום פרט שמתאר אותי(פופיק הינו אתר הכרויות מסתבר)הגיון פשוט אומר שאם אני רשום לפחות אתן תאור או משהו שיגרום לכך שאהנה משירותם.בשיחה עם אחת מהמנהלות של אתר פופיק נאמר לי שלא אקבל זיכוי מפני שאישרתי להם כביכול לגבות ולהרשם.מבדיקה קצרה שערכתי אינני הנפגע היחיד מהאתר,בשיחה עם נציגת סלקום נאמר לי שאם ברצוני שאגיש תביעה נגד האתר ,פופיק הינו צד ג מבחינת סלקום,כאשר שאלתי אולי יש כאן תרמית ועצם מחיקת ההודעה בעצם גורם לה להישלח ולאשר נאמר לי ללכת להגיש תלונה במשטרה...כך אומנם אעשה,אך אני נדהם מההתחמקות של חברה כל כך גדולה אשר אינה מגבה את לקוחותיה ונותנת להם להיות חשופים בקלות כזו.בנוסף כאשר ביקשתי והתריתי שאולי יש כאן תרמית נציגת סלקום התנערה ושלחה אותי למשטרה שעל פניו זה יפה אך חברה שמכבדת את לקוחותיה לא תיתן להם להחשף לתרמיות או לפחות תבצע בדיקה האם היו פניות כאלה וכמובן תבדוק מול האתר אולי יש דברים בגו.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גוליברודסקי ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה