פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא ביקשתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2005 עברנו 5 מחברת אורנג לסלקום. 2 מהם בתוכנית חיילים ורכישת מכשירי טלפון. ביקשתי ודרשתי מהנציג כי איני מעוניין באינטרנט אך ורק לשיחות ואס.אמ.אס . הנציג הציע לי את המכשיר סמסונג S410i . להפתעתי לאחר מספר חודשים בסביבות מרץ-אפריל כשעיינתי בחשבונית ראיתי כי אני מחוייב בשירות IMODE שלא ביקשתי. נציגי השירות הודיעו לי כי מכיוון שרכשתי מכשיר מסוג זה אני מחוייב לשירות. למיטב זכרוני לא חתמתי על שום מסמך המורה על בקשה לשירות מסוג זה.
אני רואה בזה ניצול, עלבון ועוגמת נפש וכמובן ניצול כספי - מאחר והדגשתי כי איני מעוניין בשירות אינטרנט וכיוצ"ב.
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב השירות של ביקשתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר/ה קשר עם מר כהן בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה