פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול חוסר יחס ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
ארוין אורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי כמה בעיות עם סלקום:
1.חשבניות שהפסיקו להגיע לביתי משום מה.3 פעמים שוחחתי עם השרות הלקוחות
בנושא נאמר לי כי אולי יש בעיה יבדקו ויחזרו אליי.כמובן שהחשבניות לא הגיעו עדין
כבר 3 חודשים ואחרי כמה שיחות ארוכות שלי איתם.כמו כן לא חזרו אליי והיו איתי
במעקב כמו שהבטיחו פשוט כך.
2.כאשר רציתי להבין את סיבת הסכומים הגדולים שקיבלתי כלומר פרוט חשבון וכאלו פשוט היה חוסר סבלנות משווע וזלזול מוקצן אליי. לשרות הלקוחות לא היתה
רגישות כלשהיא אליי כלקוח ואל סלקום כאל מוסד עסקי.מצדם שאני יעבור רשת..
כל זאת לאחר שאני לקוח מועדף לפי הגדרתם.אני לקוח של סלקום ללא בעית תשלום כלשהיא אי פעם.
3.מחירי זמן האויר והודעות כתובות פשוט ממש יקרים יחסית לרשתות סלולריות
אחרות וזאת למרות על פי שאני לקוח מועדף ולקוח סלקום כ 7 שנים לפחות.
4.כאשר ניסיתי לבקש מן נציג שרות הלקוחות כי אני מעונין ששמור לקוחות יצרו איתי קשר נאמר לי בזלזול כי השרות לקוחות כרגע הוא גם שמור לקוחות דבר שלדעתי לא הגיוני וגם אם כן אפשר להסביר ולדבר בצורה הוגנת.
בקצור נפגעתי נעלבתי...התקשרתי לחברות מתחרות שלא ענין אותם אפילו אם אני לקוח חדש ונתנו לי פשוט תנאים של חצי מחיר יחסית לסלקום.מרגיש פגוע נעלב
ועשוק ממש כך:(
עלבון, סוג הנזק :
יחס והתנצלות תנאים ועלויות זולות בהרבה ללקוח שכמונ פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ארוין בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה