פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שרות לקוחות כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ארתור סמירנוב אני לקוח של סלקום ולצארי אני שוב ושוב נתקל מול סתימות וחוסר הבנה מצד החברה.
אני משלם את החשבון התקופתי עבור השרות בכרטיס אשראי ולצארי לפני כמה חודשים הכרטיס נגנב
באותה תקופה היית חייב לצאת לחו"ל ולצארי לא ידעתי כי אני חייב לסדר את העניין מול סלקום .
הופתעתי לגלות אחריי חזרתי ארצה כי הקו נותק . באופן מידי סידרתי את העניין מול סלקום במהירות
לגבי אמצעי התשלום ונשאר רק לחתום אל טופס שאותו הציעו לשלוח בדואר ולהחזיר חתום.
ואז התחיל סיוט שעדיין לא נגמר . במשך חודש ימים אני מנסה לשלוח את הטופס החתום לחברה אבל
מסיבות לא בררות לי הוא לא מגיעה לא בפקס ולא בדואר .
ואז קורה מקרה המפתיעה מכל . כל פעם שאני מנסה להוציא שיחה מודיעה לי מענה כי הטלפון שלי נגנב כשהתקשרתי ל סלקום התברר שאישה מסתורית שאני לא מקיר בשם אנג'לה חסמה לי את הטלפון
ובכדי לפתוח אותו אני חייב 4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי באותו יום היית ללא ארנק ונשארתי תקועה ללא טלפון. זה אומר שכל אחד יכול לחסום לי את הטלפון ? את התשובה לשאלה הזאת לא קיבלתי.
עד היום חברת סלקום לא קיבלה את הטפסים לגבי שינוי אמצעי תשלום לא בפקס שנשלח מספר פעמים
ולא בדואר.
לצארי הקו נותק שוב ו בסלקום לא מוכנים להקשיב.

אשמח לשמוע את תגובתכם בנושא.


052-4678625
ארתור סמירנוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בנושא ופיצוי אל עוגמת נפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר סמירנוב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהי- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה