פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיתוק מכשיר פועל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לשדרג מכשיר נייד,הפקידה פירקה המכשיר ואמרה שאין לו ביטוח,נכון אבל עובד,בנוכחותה לפני שמסרתי לה קיבלתי שיחה וצלצלתי מיד לחבר.
מאחר ועדין לא בוצעהשידרוג,ביקשתי את המכשיר חזרה ,הפקידה הכניסה הסוללה
והחזירה לי, אך המכשיר לא פעל.לאחר בירור נאמר לי שבבדיקה במעבדה יש צורך בתיקון, הסברתי למנהלת שהמכשיר עבד,לאחר שעמדתי על כך,הלכה המנהלת למעבדה וחזרה תוך דקות ואמרה המכשיר בסדר,הפקידה אמרה לי תכוון אותו לבד השעון ואת הצג. מקרה דומה קרה לי עם מכשיר אחר גם אז נאמר לי שאין ביטוח ועלי לשלם 360 ש"ח . כדאי לברר שבאם אין ביטוח למכשיר דואגים לשבש פעולת המכשיר.

וכספי סוג הנזק :
לשפר השרות ולא לספר שמרצדס עולה יותר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר סלע באמצעות אתר תלונה, שוחח עימו נציג חברתנו.

מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול.

בברכה,

סלקום ישראל בע"מ
תגובה:
עם קבלת פנייתו של מר סלע באמצעות אתר תלונה, שוחח עימו נציג חברתנו.

מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול.

בברכה,

סלקום ישראל בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה