פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במעמד הרכישה של המכשיר מדגם סוני אריקסון W 800 נאמר לי במפורש כי שרותי אחריות ותחזוקה יעלו לי כ 30 שח לחודש. לאחר שהוספתי את השרות יום לאחר הרכישה שוב צלצלתי לחברה לברר את הסכום ליתר בטחון השיחה הוקלטה ושוב נאמר לי כי השרות עולה כ 30 שח.
מספר ימים לאחר מכן נאמר לי על ידי המוקד הטלפוני סכום אחר של 37 שח.
הם לא מוכנים לעמוד מאחרוי המילים של נציגיהם. ולא מוכנים לקחת אחריות על טעויות שהתגלו כמעשה הונאה להוספת השרות.
כעת אני מגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בנושא

יניב

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יניב בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה