פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חשבון נושא התלונה:
חורים ארנסטו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפנאני מקבל חיובים של 250ש"ח לחודש בממוצע ו לא קיבלתי אף חשבון הביתהי יותר משנה עשיתי מנוי לסלקום.סידרתי את התשלום דרך כרטיס אשראי
התקשרתי לסלקום לא פחות מ-5 פעמים ובקשתי שישלחו לי את החשבונות הביתה,
הם טוענים שיש בעיה עם הכתובת, אבל אני מקבל כל החשבונות אחרים לאותה
כתובת ואף פעם לא היתה לי שום בעיה עם הדואר
אז כל פעם שהתקשרתי אמרו לי שיבדקו ויחזירו לי תשובהת כבר עברה יותר משנה וכלום לא נעשה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את החשבון חודשי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ארנסטו בקשר לפניית וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה