פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן הנובע בחלקו מחוסר ידע טכני של המוכרים ומנהל המשמרת(שי) ועוגמת נפש ענקית! נושא התלונה:
קליין לאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה03.10.06 הגעתי לסניף לתקן בעיה במכשיר הסמסונג שברשותי,הבעיה היתה: שהצג "נדפק" והיה צריך טיפול... אחריי כ40 דק',שוב, כמו במקרים אחרים שלי עם סלקום האהובה, הודיעו לי שצריך להחליף לי מכשיר ושאצטרך לחכות שיגבו לי את המכשיר הישן לתוך החדש דרך מכשיר העברות... כעבור כשעה גילנו, (העובדת הנחמדה ביותר, טל ואנוכי) שרק ההודעות היוצאות עברו?! לא הנכנסות, לא התמונות, לא היומן וכו, אז מנהל המשמרת (שי) לקח תחת חסותו את פרוייקט ההעברה וחיכיתי בערך עוד שעה... להפתעתי, שוב אותו מצב בדיוק!!! ...אחריי הנסיון השלישי (השני של שי) הוא צלצל ל"טכנאי למעלה" שהסביר לו שהתמונות עוברות במצב כזה, ובמקום להיות ממוקמות באפליקציית הצילום, הן עורות לתיקיית מדיה שנמצאת ב"מדיה ופנאי"... בכל-אופן מסתבר שבזבזתי זמן יקר,שוב... זה לא היה הסוף, משום שהייתי צריך להעביר עוד נתונים מהמכשיר הישן, נתבקשתי ע"י שי להמתין כרבע שעה לקבלת "סים פעיל" על-מנת שאוכל לשלוח נתונים ממכשיר אחד למשנהו!
נכון, סלקום לא מתחייבים על אף פרט שלא על ה"סים" שישמר, דבר שתמוהה כשלעצמו ואף אינו ידוע בזמן רכישת מכשיר או תשלום אחריות מלא?!
לאחר כ5 שעות במקום, בעוד המוכרת הנחמדה (טל) ממשיכה לבדוק שמטפלים בי כראוי, ולעודד אותי תוך כדיי מלמולים ואמירות חוזרות ונשנות, "אני לא מאמינה שאתה עוד פה, אני פשוט לא מאמינה שכך מטפלים בך אחריי כל הזמן הזה"... יעצה לי המוכרת לדבר עם המנהל, היא אמרה שהוא נחמד וסמפטי ושיקשיב ... בקיצור שכדאי לדבר איתו!
לתוך השיחה נכנס אחראי המשמרת (שי) וקשיב לטענוטי בקצקה... הוא אמר שאין צורך לדבר עם המנהל, וגם כך, עכשיו הוא עסוק, וכשייסיים ילך לפגישה, אם אני רוצה אני יכל לחכות למנהל שיחליף אותו בעוד כ20 דקות!
כעבור 30 דקות, כ10 דקות אחריי שהמנהל הראשון עזב,והסביר לחדש (דודי) את הצורך שלי לדבר איתו, פניתי אליו אני, וביקשתי שיקשיב לי משום שאני במקום כבר בערך חמש וחצי שעות!!! בקצרה סיפרתי לו מה קרה לי ושבעבר מחקו לי בטעות את כל הזכרונות מהטלפון (בגבעת שאול בירושלים) ושאני דורש שידאג לי לדרך לגבות את המכשיר במחשב על-מנת שלא לסמוך יותר על סלקום,אמרתי לו שלא איכפת לי אם זה קבל מיוחד למכשיר שלי או מכשיר אחר יכול להסתנכרן...
דודי דבר איתי בזלזול קיצוני ותקיף ושאל אם אני רוצה לרכוש את אחד המכשירים החדישים שסלקום מציגה?!?!
בלי בושה הוא הציע לי את זה תוך כדיי ליגלוג על דבריי וציחקוק מיותר שגרמו אפילו למוכרת( טל) להשתאות ופרצוף המום!
אציין עוד שהמוכרת|(טל) שדירה איתי מספר בעמים לאורך היום המיגע, הזהירה אותי כששמעה שהמנהל החדש(דודי) הואזה שיטפל בי ואמרה "אני מזהירה אותך הוא בתוך ישגע אותך ויעצבן אותך"
כך אכן קרה!
למחרת, ה04.10.06 ,המכשיר ה"חדש" לא הצליח להיפתח ולהיסגר כמו שצריך ו..שוב... האאא... מכשיר חדש!!!
"בעיית פלסטיקה" אמרה לי המוכרת...
גם הפעם, שמרתי את כל הניירת ועל הנייר כתוב שהמכשיר שאתמול קיבלתי ושנאמר שהוא" חדש מהקופסה כתוב שגיל המכשיר:13.09.2004?????
חדש?
...טרם קיבלתי תגובה למכתב המשוב שהשארתי שם... אמרו שיקח כמה ימים...
+עוגמת נפש!!! סוג הנזק :
החלפת מכשיר ללא כל התחייבות וטיפול במנהל השני (דוד פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קליין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה