פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תיקון" נשנה שלא עוזר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במכשיר שברשותי כבר קרוב ל 3 שנים ישנה בעיה חוזרת ונשנית של זמזום חזק תוך כדי השיחה. הזמזום נשמע אצלי וגם אצל הצד השני ומפריע מאד למהלך השיחה. הבעיה הופיעה לפני כשנתיים ומאז נתתי את המכשיר ל 3-4 תיקונים וכל פעם מחדש הבעיה חוזרת, כשאני מדגישה שוב ושוב שהמכשיר כבר היה בתיקון והתיקונים ("החלפת אוזניה" לטענת הדלפקיסטית) לא עוזרים. הזמזום לעיתים נעלם לתקופה מסויימת וכך אני לא יכולה להוכיח תמיד לצוות התיקון שהוא חוזר.
כבר נמאס להגיע כל פעם מחדש למרכז התיקונים, לפנות זמן, לחכות בתור, לחכות לסיום הטיפול, לגלות כל פעם מחדש את הבעיה שממילא לא נפתרת ובכלל לא מתייחסים לעובדה שאני כל פעם מגיעה בגלל אותה הבעיה, גם כשאני מזכירה זאת שוב ושוב.
במרכז התיקונים אומרים לי כל פעם שהחליפו אוזניה. לא אכפת להם שכל פעם עושים זאת מחדש וזה לא עוזר. מהטיפול האחרון הבעיה אף החריפה.
האתר הזה הוא המוצא האחרון שלי, אני שוקלת כבר לעבור לחברה אחרת ולו רק בגלל עגמת הנפש בכלל ובזמן השיחות בפרט, ובגלל הזמן הרב שבזבזתי בכל הנסיעות למרכז התיקונים
ואני לא מתכוונת לתת את המכשיר לתיקון פעם נוספת.
החלפת מכשיר! התיקונים שוב ושוב לא עוזרים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' קימל ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' קימל.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה