פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי דיוקים תמדיים של ש"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפניה מיועדת למנכ"ל סלקום!
שלום

אני כלקוח ותיק בחברה ונהנה משירותים שלה אבל בשנה אחרונה זה בדיוק ההפך אני סובל מהשקרים של נציגים כלומר אני מקבל תשובות סותרות של נציגים אפילו המצב הגיעה שהתחלתי להקליט שיחות, איזה אבסורד זה שלקוח מנוי בחברה שהוא לא מעמין לה והכל נובע מרמת השירות שאני מקבל שאני לא ראוי לה זה גם כולל צעקות של נציגה שככה משום מקום התחילה לצעוק אלי לאיפה הגענו?
אני כלקוח שמשלם כל חודש סכומים עצומים ומקבל כזה שירות,ואני רק שומע כל חצי שנה שסלקום לא מרוויחה מספיק והיא מעלה מחירים אבל יחד עם זה השירות מדרדר שאני מתקשר לש"ל אני מקבל א נציג שאומר לי אני לא יכול לעשות יכול לעשות 10 דקות אחרי זה אני מתקשר הנציג ב אומר שאני כן יכול לעשות אך אני צריך להגיעה למרכז שירות וזה לא רק חד פעמי שכבר קורה באופן קבועה ושיטתי התלוננת לפניות הציבור לא פעם ו"אחראים" גם התלוננתי אך אני לא רואה שזה עוזר זה חוזר על עצמו כל הזמן ושוב אני מזכיר הכל מתועד ומוקלט!

אני מבקש שאתה עמוס שפירה תבדוק את החברת סלקום שאתה מנהל לבדוק טוב טוב ואת הנציגים שעובדים, אם זה כזה שירות שאתה מספק ללקוחות אז תגיד שאני בכלל לא יתקשר וגם שאר הלקוח לא יתקשרו וכך תצתרך לא לעלות את הכסף שאנו משלמים כי תעסיק פחות נציגים כאלו.

אני באמת מצטער שאני ציני אבל אני באמת לא חושב שהמצב צריך להגיעה שלקוח לא מאמין לחברה שהוא מנוי בה.

אני מבקש שתיצור איתי אישית קשר ותסביר לי את המצב הזה

תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש +שיחה עם מנכ"ל חברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גליקמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה