פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית 2 פלאפונים מוטורולה C650 בשנת 2005 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי בחודש מאי את הפלאפון ובחודש יולי את הפלאפון השני.לאחר שמוש של חודשיים התחילו הבעיות עם הטלפונים שהיו באחריות היצרן פעם תוכנה נתקעה,עוד פעם טלפון לא נטען עוד פעם תוכנה וכך היתי מבלה במרכז השרות לתיקונים.בכל פעם החליפו את המוח של הטלפונים כביכול תיקנו??עד אתמול שהטלפון התקלקל עוד פעם ואז נגשתי למרכז שרות ובקשתי החלפת הפלאפונים נתנו לי אפשרות להחליף לפאלפון משומש מסוג סמסונג. ואני לא הסכמתי בגלל שנציג שרות אמר לי שבסוג פלאפונים האילה יש הרבה תקלות וסלקום אכלה אותה עם סוג פלאפונים מודל C650 של מוטרולה.ובגלל כל האמור במכתב אבקש לאשר לי החלפת הפלאפונים לסמסונג מודל X200 חדשים אני ממשיך לשלם עוד 18 חודש 19.90 ש"ח.יש לי את כל הניירת על התיקונים באם לא תלכו לקרתי נצתרך להפגש בבית המשפט לתביעות קטנות. מה הכסף שלי 1420 ש"ח הוא זבל.מצתי אותו ברחוב? שרות לקוי לחברה כמוכם.אין לכם אלוהים רק בצעה כסף איך תעשו מאזן יותר טוב בסוף השנה בכדי לשלם למנהלים בונוסים על חשבונינו.וגם יש לכם את החוצפה לעלות את תעריפי זמן אויר כ4 פעמים בשנה באמת חברה טובה דואגת לצרכנים שלה.אני לקוח ותיק שלכםמים הקמת החברה ואני מתביש בכם לא היתם כאלה התקלקלתם במשך הזמן ..
החלפת 2 הפלאפונים.לסמסונג חדש X200 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חרלופסקי בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה