פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון גרסא למכשירים מחו"ל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צומת וולקן כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי מכשיר מסוג Nokia 6280 בתאילנד. אציין כי המכשיר בעל תמיכה בעברית.
כשפניתי לחברת סלקום, אצלה אני נתמך, רציתי לעשות למכשיר ביטוח, כאן בארץ.
נעניתי בשלילה בטענה כי גרסת המכשיר שלי אינה תואמת את גרסת המכשירים שאיתה עובדים בארץ.
כשרציתי שהחברה תעדכן את הגרסא במכשיר הפלאפון שלי, נמסר לי כי הם אינם יכולים לעשות את זה כי הם מפחדים לנעול את המכשיר שלי לתמיד! מפחדים?! או שמא לא רוצים משום שקניתי את המכשיר בחו"ל??
עוד נמסר לי שעדיף שאעשה עדכון גרסה אצל מישהו "שמבין" (חנויות פירטיות) ואז אולי אוכל לחזור אליהם... אז במי אבטח אם לא בטכנאי חברת סלקום, שיעשו לי עדכון מכשיר?
האם אי אפשר כבר לסמוך על חברות הענק לסלולרי בארץ שיעשו זאת???

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טננבאוםבקשר לעדכון גרסא וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה