פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכנו תעריפים מבלי ליידע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שנרשמתי למסלול סטודנט לפני שנה,היה לי תעריף של 59 אג' לדקה.
כיום זה הגיע ל 66 אג'.
כשסלקום רוצים להודיע על מבצעים ( סרטים בימי חמישי לדוגמא) הם יכולים לפרסם עד שהצרכנים מדקלמים את המבצעים שלהם.
אני בודק את חשבוני באתר האינטרנט של סלקום.שמה לא כתבו בשום צורה שהתעריפים עלו!!!!!
רק במקרה שפתחתי חשבונית שנשלחת בדואר חודשיים אחרי, נוכחתי לדעת שהתעריפים עלו.
אם הייתי יודע שעלו בצורה כה משמעותית (מה עוד שהמע"מ ירד..)
לא הייתי מדבר כל כך הרבה...
בקיצור סלקום אתם רק גונבים את הלקוחות, לא יזיק אם תלמדו מאורנג' שירות מהו.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי,פרסום נרחב יותר בתקשורת. התאמה מלאה בין פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן- פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר פסאי ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר פסאי.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה