פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מס' סלולרי לחב' *01 שרות מכמונות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מהחברה המפעילה את *01 מתקשרים ללקוחות של חברת סלקום לאחר קבלת מספרי טלפון של מנויים ומציגים את עצמם כשרות חדש של סלקום.
מעניקים חיבור לשרות "חינם" לחודש ימים ומסבירים שכל מה שעליך לעשות זה לחייג בתחילת נסיעה *01 ולנתק מיד אבל שכחו לספר שהם גם עונים תוך שניה 1 שזה כמובן עולה ביחידת זמן אוויר. וכשאתה רוצה להתנק מסתבר שהשרות לא קשור לסלקום ובינתיים מחייבת סלקום בחיוב מראש לחודש הבא גם עם התנתקת ואז מחתיל הסבב מי צריך לזכות סלקום טוענת *01 ו*01 טוענת סלקום מילכוד 22 .

אנא פרסמו זאת בראש חוצות זה ים בכסף ועל סתם
+בזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שמואל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה