פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רימו אתי בשידרוג המכשיר. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנציג בדוכן שיכנע אותי לשדרג ולא מסר לי נתונים נכונים לגבי התשלומים וההטבות, מה שמאוד מאכזב אותי להכנס לחברה כלקוחה חדשה, וחבל!!!!
וגם כספי סוג הנזק :
כנראה לפטר את העובד הזה...כדי שלא ירמה לקוחות נוספ פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' הנר בקשר לשידרוג שביצעה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
רועי, פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה