פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נראה לי שזוהי ה"שיטה" אצלכם- לסבך את הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ ביליתי יום שלם אצל נציגכם (וזו לא הפעם הראשונה), הוא עדכן לבני תוכנית סטודנט- הטבה חמישה חברים. "לא דובים ולא יער" מאז ועד היום חוייבתי (כי זה חשבונית אחת), ב- 63 א"ג לדקה במקום 33 א"ג לדקה.
עבר כבר כל גבול סוג הנזק :
לתקן את המעוות, ולהחזיר מיד את הכסף שלקחתם- הפעם ז פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חיים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה