פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של שירות שלא נתבקש... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום מוסיפה שירות לחודש (שירות שלא רצוי) ואחרי חודש במקום להוריד ולתת לך את האופציה להמשיך או לא ,הם לא מורידים ומחייבים אותך במקום ואם לא התקשרת להגיד שאתה לא רוצה-אתה לא בסדר!
לא מובן ל למה אני צריכה לבזבז את הזמן שלי בלהתקשר אליהם לבטל משהו שהם חייבו אותי מראש בלי לשאול אותי ובלי אישורי...
ו סוג הנזק :
פשוט לשנות את זה כך שמי שרוצה יבקש להמשיך ומי שלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' סימון בקשר לתלונתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה