פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מודים בטעויות!! נושא התלונה:
בלכרוביץ אביב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הוסב מסלול במסגרת "סלקום עסקים". בעת סגירת העסקה לא עודכנתי כי קיימת התחייבות למשך 18 חודשים. ברגע שרציתי לבטל רצו לחייב בסכום גבוה מאשר הסכום שעולה להשאיר את הקו "מת" במשך 18 החודשים. נציגי השירות טוענים כי יש להם פקס חתום על ידי (פקס אשר נשלח למספר שגוי ולא הגיע אליי מעולם). לא התקבלה שום תשובה יעילה מהחברה. כרגע, משלם 9.9 ש"ח בחודש ולא מוציא שיחה. סלקום אמנם ירויחו עליי 150 ש"ח ב15 חודשים הקרובים, אבל פלאפון מרויחים 700 כל חודש, כי אליהם אני עובר. (המנוי רשום ע"ש מס ת"ז שונה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות וניתוק במועד נקבע מראש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בלכרוביץ בקשר לדמי יציאה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה