פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף ירקונים פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר שידרגתי לבתי את הטל היוהמוכרים מאוד אדיבים זה נעשה בסניף ירקונים.
היות והמכשיר חדש יש אחריות יצרן למשך שנה .לאחר 4 חודשים המכשיר היתחיל לגרום לבעיות ניגשתי עם המכשיר לנקודת בדיקה ומסרתי אותו לתיקון שאגב במסגרת אחריות יצרן . ושם נאמר לי בעיות קורוזיה ולכן אין אין אחריות . ידוע לי מבתי שנעשה שימוש סביר לחלוטין במכשיר ולא נפל למים או כיוצא בזה וישר אחראית המקום היצעה לי לשדרג את המכשיר " בתנאים טובים יותר כדי שאני אהיה מרוצה לדעתי זו חוצפה. היות ורכשתי במיטב כספי מכשיר חדש שמיתנתק והפיתרון הוא לשדרג. היכן השרות . אני לקוח ותיק שברשותי עוד מס מכשירים ובאים הבעיה לא תיפתר לשבעות רצוני אני אשקול את צעדי בהמשך

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר הורוביץ ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר הורוביץ.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה