פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גלאי מכמונות מהירות סלולרי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי 4 חודשים שאני משלם בשביל שרות זה שמתי לב שאני מנוי לו.חברת net road היא חברה חיצונית של סלקום ומישהו שם החליט שאני הסכמתי לקבל את השרות.לא דובים ולא יער.שיטת "מצליח" מוכרת ומפורסמת.אני חושב ששיחות מסוג זה חייבות להיות מוקלטות על מנת להוכיח ללקוח שאכן הסכים להירשם לשרות במידה ונוצר מצב כמו זה.הבטיחו להחזיר את הכסף.ניראה.בכל מקרהה שיטה מאוד לא מוצלחת.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסטרוגו בקשר לחיובים לחברת נטרוד ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה