פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל, הבטחות שב ומכשיר שלא קולט נושא התלונה:
כפיר לימור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי האחרון יצר נציג סלקום קשר עם משרדינו. קבענו להיפגש עמו והנציג הגיע אל משרדינו.

נענינו להצעתו האטרקטיבית שכללה לא רק מחירים נוחים אלא גם מכשירי דור שלישי משוכללים. העסקה נחתמה, ביטלנו את מנויינו בחברה המתחרה והתחלנו בשימוש.

עד מהרה התברר כי המכשירים המשוכללים אינם אינם נתמכים טכנולוגית, השיחות ניתקות לעיתים תכופות, דבר הגורם לביצוע השיחה מספר פעמים, באזור משרדינו. בטלפון שביצענו לשירות הלקוחות הציעו לנו פתרונות חילופים שכללו הוספת מכשיר נייד לכל מנוי. סירבנו לפתרון המסורבל ונאמר לנו כי סלקום תעשה כל שביכולתה לשפר את הקליטה באזורינו אולם, אם לא יחול שיפור בחודש הקרוב תהיה לנו אפשרות להחזיר את המכשירים, ולבטל את העסקה. כל זאת ללא דמי ביטול.

חיכינו חודש ולאחר מכן, עקב המלחמה, פנינו בחודש נובמבר אל שירות הלקוחות של סלקום באזור חיפה. שם נתבשרנו שעלינו לשלם למעלה מ- 3000 שקלים לכל מנוי בגין דמי ביטול עסקה ויתרת התשלום על המכשירים.

מחאתנו החוזרת ונשנית שנאמר לנו בשירות הלקוחות של החברה כי ניתן יהיה לבטל את העסקה ללא דמי ביטול לא התקבלה בטוענה שתיעוד השיחה הקיים אינו תואם את דברינו. כל זאת בנוסף לכך שמחינו על כך שנציגם, אשר היה זה שפנה אלינו מלכתחילה והגיע אל משרדינו, שם מתבצעות מרבית השיחות, לעולם לא בדק פרט פשוט כגון תמיכה טכנולוגית במכשיר המוצע.

בעידן זה, כשההבדלים בין חברה לחברה הולכים ומטשטשים, הקטליזטור היחיד הוא טיב השירות ואיכות המכשירים. אין באפשרותו של הלקוח לערוך בדיקת איכות ומחובתה האתית של סלקום לערוך בדיקה זו. אנו מרגישים שחברת סלקום הונתה אותנו ולא לקחה על עצמה אחריות, לא במתן שירות הוגן, לא בכיבוד צידם בעסקה ובכך הוליכה אותנו שולל.

עייפנו מחברות גדולות בישראל שאינן לוקחות אחריות ומצטרפות לזרם ורמסות בדרכן את הצרכן הקטן
עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי וניתוק המנויים ללא חיוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' לימור כפיר בקשר לפנייתה והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה