פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור ספקים חיצוניים של שירותי תוכן על חשבון הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש, בעת עיון בחשבון הסלקום, גיליתי כי אחי הקטן, בן ה-13, מקבל לסלקום שלו הודעות תוכן (בדיחות, דיווח על מזג האויר, ועוד) ובגינן בעל החשבון משלם סכום של 46 שקלים בכל חודש.
בעת בירור עם אחי אמר כי הוא קיבל הודעת SMS שהציעה לו את השירות וכל שעליו לעשות הוא להסכים.

כאשר התקשרתי למקד הלקוחות של סלקום לבדוק את העניין אמרו לי להפתעתי הרבה כי לא הם נותני השירות!!!!! הם רק גובים את הכסף עבור חברה חיצונית ורק בגלל שסכימו לקבל את השירות, באמצעות SMS.
בנוסף, אמרו כי יבטלו את ההודעות לאלתר ואת החיובים עליהם. תלונה זו לא עזרה, והתקשרתי למחרת פעם נוספת בעקבות קבלת הודעת תוכן, נציג השירות אמר כי פעולת הניתוק אורכת שבוע!!!

עברו שלושה שבועות!!!!! במהלכן המשיכו ההודעות והגבייה.
בשיחה האחרונה, אמרה מנהלת לקוחות בסלקום כי "לא כל השירותים נחסמו" אומנם הסכימה לזכות את החשבון עבור החודש האחרון אך התנערה מאחריות כוללת של סלקום לחיובים שנערכו בחשבון במשך מספר חודשים. ראוי לציין שבכל פניה לסלקום, לצורך עריכת שינוי הכי קטן בפרטי החשבון או מסלול, נציג שירות מבקש את מספר תעודת הזהות של בעל החשבון לצורך ומוודא את זהותו.
לא כך במקרה של שירותי תוכן!!! מספיקה הודעת SMS אחת שנשלחה לטלפון הנייד שמחזיק קטין שאינו משלם את החשבון, והסכמתו (מבלי להיות מודע להשלכות הכלכליות) בכדי שסלקום תגבה סכום של 46 שקלים בכל חודש מבעל חשבון.


התלונה שלי נובעת מהעובדה שבמשך מספר רב של חודשים, בעל החשבון ומשלם החשבון, חוייב בסכום כה רב, מבלי ידיעתו. ואנחנו, כלקוחות של סלקום הופכים להיות משניים, כיוון שהלקוח העסקי של סלקום, השולח באמצעותה את ההודעות ואך גובה באמצעותה כסף מחשבוני, הוא הלקוח העיקרי, כנראה.


ראוי היה באם סלקום תאמץ שיטה של הזדהות גם בעת שליחת SMS
ראוי היה באם סלקום תודיע בצורה חד משמעית כי היא גובה עבור חברה אחרת!!!
ראוי היה כי יהיה עדכון של השירות, ומידי חודש לאשר אותו מחדש.
ובכלל, ראוי שסלקום תתייחס בכבוד רב יותר ללקוחותיה הפרטיים.
בזבוז כסף, הטעייה ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה מחשבוני עבור הודעות תוכן, ושינוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' רייס סולימני בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה