פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
באתי לקבל שרות עבדו עליי צחקו עליי סולקתי מהמרכז בבושת לא קיבלתי שרות de נושא התלונה:
טרבלסי ברוך שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שרות לקוחות מול קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: חברת סלקום בע"מ.

עבור: צוות פניות הציבור. פקס-038607921

מאת: טרבלסי ברוך פלאפון-0524440086.

בפתח מכתבי רוצה להדגיש דבר מה יש להתקשר ל-0505505582 כדי להמשיך.

הנדון: פגישה לא סימפטית עם מרכז לקוחות שיושב בבני ברק ברחוב ששת הימים מול קניון איילון.

היום בשעה- 09.30 הגעתי למרכז השירות לקחתי מספר שמספרו היה-3.
ניגשתי לדלפק שרות תיקונים, בדלפק ממול לא היה אף אחד, בדלפק משמאל היו שלושה עובדים ומטופל אחד.
בלוח האלקטרוני היה מספר-2 המתנתי כ-5 דקות ולא קראו לי לטיפול.
היה מוזר בעייני אז שאלתי את העובדים אם יש מישהו שמוכן לטפל בי, ענו לי:"אנחנו עובדים".
אמרתי:חברה 09.30 מספר -2 בלוח ואין אף אחד לא מימיני ולא משמאלי ,
הם לא התייחסו אליי.
שניים (עוז ואושרי) הלכו למכונת קפה עשו להם קפה, אני פונה אליהם בקפה ואומר:חברה אתם שותים קפה, בסך-הכל מספר שתיים בלוח, מטופל אחד, אתם מסתלבטים ואין מי שיטפל בי, ענו לי:"אנחנו עובדים" ביקשתי מהם לראות את המנהל.
המנהל ניגש אליי בתקיפות מה בלי שלום בלי בוקר טוב אני אומר לו:יש פה אולם עם 2 דונם מקום, כ-30 עובדים, מספר-2 בלוח ואין מי שיטפל בי.
הוא ענה:"אל תצעק אם אתה צועק תצא החוצה", אמרתי לו:שאני לא צועק בסך-הכל באתי לקבל שירות שמגיע לי, הוא אמר:"זה עסק פרטי ואני לא חייב לתת לך שירות". טענתי שלא יכול להיות שאני ממתין ואין מי שיטפל בי, הוא אמר:"זה המדיניות שלנו" אמרתי אני משלם על שירות ולא מקבל אותו הוא ענה: לא נכון וביקש ממני לצאת ומהשומר להוציא אותי ביקשתי את שמו הוא נתן לי (השעה: 09.42). פתאום מגיע שוטר פונה למנהל ומבקש ממנו עזרה המנהל ליווה אותו עד לוח המספרים הוציא לו מספר ודאג להעמיד אותו מול דלפק שירות בשירות מכירות.
ביקשתי דף משוב ופניתי ליציאה פניתי לשוטר וביקשתי את שמו הוא סירב אמרתי לו אתה שוטר במשטרת ישראל אני רוצה את השם שלך בהיסוס מה הוא נתן לי את שמו סימון לוי יצאתי החוצה ראיתי בחוץ ניידת משטרה שמספרה:11-972 עם שוטרת בפנים אני ביושבי בחוץ לכתוב את הטיוטה למקרה רואה את השוטר בשעה:09.54 נכנס לניידת ועוזב.
בשלב מסוים נכנסתי למרכז השירות וביקשתי את שמות העובדים שהיו מעורבים פניתי לעוז שאלתי את שמו הוא ענה:עוז שאלתי עוז מה? משפחה? הוא ענה עוז יחיד אושרי ענה לי את שמו שאלתי את עוז איך קוראים למנהל הוא ענה עמי שאלתי: עמי מה? הוא ענה עמי מנהל יחיד. היו עובדים שזיהו אותי אמרו לי שבוע שעבר היית פה וכתבת מכתב תודה, אמרתי כן נכון היה מי שטיפל בי לשביעות רצוני ויותר מזה.
מה שנותר לי לציין שהתאכזבתי מאוד מהזלזול וחוסר ההתייחסות שצועק לשמיים גם מצד המנהל שהוא כביכול אמור להיות הצד שמנהל גם בטוב וגם ברע ובטח לא בדרך שבה נהג עד להשפיל אותי ולשלוח אותי ל"דבר עם הקירות".
(אני עובד בהסעות בעיקר הסעות נכים אצלי הקוד: הלקוח תמיד אבל תמיד צודק גם אם הוא "אהבל" הוא צודק כי בלעדי הלקוח אני לא קיים
אצלי לקוח לא מרוצה לא משלם.)

מצפה לתגובה.

בברכה
טרבלסי ברוך
מושב שרשרת 36
פלאפון-0524440086
פקס-089934165

היום 16.11.06 עוד לא קיבלתי תשובה הולמת כותב מכתב נוסף על אכזבה מאופי הטיפול בתלונתי.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר טרבלסי ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר טרבלסי.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה