פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה שלא נענתה לשביעות רצוני מתאריך 7.11.06 נושא התלונה:
טרבלסי ברוך שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז השרות, מול קניו איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: חברת סלקום בע"מ
עבור: פניות הציבור
מאת: טרבלסי ברוך פלאפון-0524440086
אבא של אלי טרבלסי איש הקשר-0525987772.

הוראת קבע מחשבון טרבלסי ברוך מ"ס-102525 בנק מזרחי נתיבות
כדי למנוע אי הבנות וכוונות שלא בתום לב אין מנוס מלהזכיר לכם להתקשר למספר פלאפון-0505505582.

הנדון: ידיי רועדות כולי כעס וחוסר סיפוק מהתייחסותכם ומניסיונכם לטפל בתלונתי ממכתבי מיום 7.11.06. בקיצור מרחתם אותי יופי...


שלחתי בפקס 09-8607921 את מכתבי הראשון ב-7.11.06.
למחרת קיבלתי S.M.S שתלונתי התקבלה ותטופל אחרי 2 ימי עבודה.
אלי בני (איש הקשר שלי) נכנס לתמונה ועירב את עודד.
עודד הוא איש הקשר שלנו בסלקום, עודד הבטיח לחזור באותו יום בערב והוא לא חזר.
עודד יצר איתי קשר למחרת והבטיח לטפל בנושא על הצד האובייקטיבי ביותר, לאחר שיפנה ויקבל תגובות מהנוגעים בדבר (שבמכתבי).
עודד הסכים איתי עקרונית על נוסח התלונה.
בכל מקרה, עמי מנהל השירות לא היה צריך להוציא אותי החוצה, ובטח לא במצב שהשומר יוציא אותי בכח.
ביקשתי מעודד מספר פעמים שמה שיחליטו, כן או לא, שחור או לבן פחות מעניין, ושברצוני לקבל את התגובה של סלקום בכתב.
אני אסתפק במשפט או שתים ובזה מבחינתי נגמר הסיפור.
למחרת עודד חזר אליי ואמר ששני החבר'ה שהלכו לקפה הם פשוט עשו קפה ללקוחות, מה שנשמע מוזר ולא הגיוני כלל, כי לא היו לקוחות. נקודה.
היה לקוח אחד בדלפק בנוסף אליי, היו שני החבר'ה ועוד פקיד שירות אחד בעמדת השירות מתוך שש או שמונה עמדות שירות.
הוא הוסיף ואמר שדיבר עם מנהל השירות וסיכמו שיותר מאוחר מנהל השירות יתקשר אליי כדי לדבר איתי. נכון להיום הוא לא התקשר.
לא היתה התייחסות לתגובה של שני החבר'ה בפנייתי אליהם ובתשובתם הלועגת כאילו דיברתי אל שני שיכורים.
היום 16.11.06 עדיין לא קיבלתי מכתב תגובה רצינית המניח את הדעת.
במלוא הענווה מבקש אני שוב, מכתב תגובה תשובה למכתבי, בכתב.
לא יתכן שחברה כמו סלקום לא תתייחס בכבוד, בהגינות וברצינות ללקוחותיה.







בכבוד רב, מושפל ומנוצל
טרבלסי ברוך.
052-4440086




נ.ב.
בתום ליבי, ובנאיביותי, נותן לכם את הקרדיט לעשות הכל כדי לנתק אותי מהחתונה הקתולית שלי איתכם, ולעשות הכל כדי שהנזק שאספוג יהיה קטן ככל האפשר.
למען הסר ספק, הנ"ל, יגובה בהסכמה שלי ובחתימתי.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טרבלסי בקשר לשירותשהוענק לו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה