פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפי השיחות ללא הכרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שלום רב
אני לקוח סלקום בשנתים האחרונות. הצטרפתי למבצע שנקרא מסלקום באהבה שתעריפיו היו 39 אג' לדקה לכל הרשתות.
התבשרתי שחברת סלקום ביצעה העלאת תעריפים בשיעור חד מאוד של כ40% וכיום מחיר דקת שיחה בתוכנית שבה אני נמצא עולה כ54 אג'.(בעוד שלשאר לקוחותיה, ובכלל לקוחות הסלולאר עלו התעריפים בסביבות 5%).
לטענת סלקום אין הגבלה על עליית תעריפים ממשרד התקשורת ומכל גורם אחר ובמילים אחרות היא יכולה לעשות ככל העולה על רוחה ולצורך העניין לגבות גם 5 ₪ לדקה.
דבר נוסף שהכעיס אותי הוא כשרציתי לראות את המסמך (החוזה) שחתמתי במעמד הרכישה טוענים סלקום שהוא לא נמצא ויותר מכך, הם בכלל לא מחויבים לשומרו ועצם זה שלא ערערתי אומר שאני מודה שחתמתי על לחוזה??????? (דברי נציגת השירות).
כרגע אני נמצא במצב שאני רוצה לבטל את ההתקשרות עם סלקום אך לא יכול בגלל יתרת תשלומים על המכשיר.
שאלתי האם נכון הדבר שחברה סלולארית יכולה לעשות כעולה על רוחה עם הלקוח? ואם זה לא נחשב להפרה יסודית של החוזה?
כספי סוג הנזק :
החזר הפרשי שיחות רטרואקטיבית עבור כל השיחות שבוצעו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גינדי בקשר לתוכנית חיוב ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה