פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיורת לקוי וחיוב שלא ע"פ חוזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1. ברצוני להלין על שירות לקוי שניתן לי ע"י נציגכם נדב אמסלם וצוותו.
2. ברשותי מס' טלפונים ניידים של חברת סלקום :
• 052-5062323
• 052-2300514
• 052-3212668
3. טרם נסגרה החשבונית הקודמת שוחחתי עם איש הקשר של איגוד ערים שירותי כבאות יזרעאל מר' ראובן אזואלוס, וזאת לאחר שבדקתי במענה הקולי את מצב החשבון והוברר לי כי קיים חיוב שאינו תואם את חוזה העיקה שנחתם עם סלקום, בו סוכם כי אשלם עבור המכשיר שרכשתי 90 ₪ בחודש ובאותו מעמד אקבל זיכוי של 90 ₪ בזמן אויר. בחשבונית של חודש אוקטובר חויבתי עבור המכשיר אך לא קיבלתי זיכוי בזמן אויר , ולאחר שיחתי עם ראובן נמסר לי שאקבל זיכוי מיידי טרם ההורדה בבנק ע"ס 90 ₪ בכרטיס האשראי שברשותי וכמובן שהזיכוי טרם ניתן למרות הבטחות שניתנו מצד נציגכם נדב אמסלם.
4. ברצוני לציין כי אין זו הפעם הראשונה שקיימים חיובים שלא היו אמורים לרדת ורק בזכות ערנותי בוטלו וקיבלתי החזר חודש לאחר מכן. לדוגמא כאשר ביצעתי התחברות לשירותי vpn – שיחות בין המנויים באיגוד ערים , השירות לא עודכן מייד וחויבתי בתשלום שיחות מלא ולא במסגרת ה-1000 דקות .
5. בתאריך 18.10.06 נשלח ע"י מכתב תלונה בגין שירות לקוי , ולאחר כמה ימים קיבלתי שיחה למכשיר הנייד שברשותי כאשר מאחורי הקו הזדהה בחור בשם נדב אמסלם נציג חב' סלקום . נדב בא אלי בטענות ואמר לי "איך זה שאתה קיבלת מכשיר בהחזר זמן אויר ומלא ואתה עוד מעיז לכתוב עלי מכתב תלונה.." הסברתי לנדב כי המכתב הוא בגין שירות לקוי ומיועד לחברת סלקום ולא אליו אישית. נוצר בי הרושם כי אני מתנהל מול אדם פרטי ולא מול חברה ואם אני לא מקבל את השירות ופונה לחברתכם במכתב , הוא מטופל ע"י אדם פרטי העושה ככל העולה על רוחו. עוד לא נתקלתי במקרה בו נכתב מכתב תלונה כנגד שירות לקוי והחברה במקום לטפל בתלונה לשביעות רצון הלקוח , דואגת שנציגה יתקשר וייתן ללקוח הרגשה כי הוא לא היה צריך לכתוב את המכתב. כך לטעמי מתנהלים רק במאפיה.
6. אבקש לקבל זיכוי מלא עבור החיוב שנגבה ממני שלא ע"פ החוזה, דהיינו 90 ₪ , כמו כן אבקש שהזיכוי יכלול את המע"מ ששולם , מאחר ואיני צריך לשלם מע"מ עבור טעות שנעשתה ולא בפעם הראשונה, ושלעניות דעתי בוצעה בקלות ראש וזלזול בקהל הלקוחות של איגוד ערים שירותי כבאות יזרעאל . קיימים מקרים נוספים באיגוד בגין התנהלות כושלת בכל הנוגע לחשבונית ולחיובים, והדברים לא מטופלים כמו שהיינו מצפים לנכון מחברה מכובדת כגון סלקום.
7. לטיפולך המסור אודה.
כספי סוג הנזק :
אבקש לזכות אותי בסכום שנגבה שלא לצורך, כמו כן אבקש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נוצר קשר עם מר אבי ליברמן בקשר לתלונתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא -פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה