פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר בסלקום- ככה זה כשאוהבים? נושא התלונה:
גוטמן גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מחזיק מזה כמה חודשים מכשיר חדש מסוג נוקיה 6230i . במהלך הזמן האחרון השיחות מתנתקות לי ללא הרף, כבר תיקנתי במרכזי השירות ברעננה וראשון את הטלפון (אם אפשר לקרוא לזה תיקון) ואפילו במרכז תיקונים בת"א , החליפו לי טלפון, החליפו לי אחר כך גם סים ועדיין הכל חזר על עצמו.
פניות הציבור אמורים לחזור אלינו תוך יומיים- אני עדיין מחכה (כמעט שבוע)
בשליחות התיקונים איחרו לי בשעה וחצי
ולזה לא אוסיף שלושה ביקורים תוך שבוע (שניים מהם תוך שעה בכדי לתקן תקלה אחרת, בדיבורית)
זה שירות? ככה זה כשאוהבים? כשאוהבים רק את הכסף שאני משלם..
בזבוז זמן, כספי, טרטור סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גוטמן בקשר לתלונתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה