פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום מכרה מכשיר בידיעה שהוא לא תקין אך מסרבת להחליפו נושא התלונה:
בנאיס קמי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים החלטתי לעבור לסלקום, רכשתי מכשיר חדש,נוקיה6280, שהיה היקר ביותר בזמנו ובין היקרים כיום. מרגע קניית המכשיר התגלו תקלות כמו ניתוקי שיחות. פניתי רבות לשירות הלקוחות והם שלחו אותי כל הזמן לבצע עדכוני גירסא בטוענה שזה הפיתרון לבעיה, אך עד היום הבעיה לא נפתרה ואף החמירה לאחר ביצוע עידכון גירסא אחרון בתאריך 16/11/06, הפעם פניתי לפניות הציבור ועופר הציע פיתרון....לגשת למרכז השירות לעדכון גירסא!!! או לקחת מכשיר אחר - מוטורולה שזה המכשיר אשר החברה יכולה להציע חלופה לנוקיה.
עלבון/נזק כספי/ סוג הנזק :
ברצוני לקבל מכשיר אחר ולא לפי האינטרס של סלקום, אם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קמי בניאס בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה