סלקום מכרה מכשיר בידיעה שהוא לא תקין אך מסרבת להחליפו |
נושא התלונה: |
בנאיס קמי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים החלטתי לעבור לסלקום, רכשתי מכשיר חדש,נוקיה6280, שהיה היקר ביותר בזמנו ובין היקרים כיום. מרגע קניית המכשיר התגלו תקלות כמו ניתוקי שיחות. פניתי רבות לשירות הלקוחות והם שלחו אותי כל הזמן לבצע עדכוני גירסא בטוענה שזה הפיתרון לבעיה, אך עד היום הבעיה לא נפתרה ואף החמירה לאחר ביצוע עידכון גירסא אחרון בתאריך 16/11/06, הפעם פניתי לפניות הציבור ועופר הציע פיתרון....לגשת למרכז השירות לעדכון גירסא!!! או לקחת מכשיר אחר - מוטורולה שזה המכשיר אשר החברה יכולה להציע חלופה לנוקיה.
|
עלבון/נזק כספי/ |
סוג הנזק : |
ברצוני לקבל מכשיר אחר ולא לפי האינטרס של סלקום, אם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|