פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכומים גבוהים מהמוסכם נושא התלונה:
שוורץ רעות שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הנח"ל 146/2 דימונה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, מזה מספר חודשים מתגלות בחשבוני טעויות המסתכמות בעשרות ולפעמים מאות שקלים סלקום בכל פעם מתנצלים ומזכים וחודש לאחר מכן שוב תעריף זמן האוויר עולה באופן מוזר, דמי המנוי גדלים והחשבון מתנפח. לתשומת לבכם כי רוב האנשים לא בוחנים את חשבון הסלולארי, הם פשוט גנבו לי כסף.
חוץ מזה ביקשתי להעביר בעלות על 1 מתוך 6 מכשירים שבבעלות אבי לשמי ובאופן תמוה העבירו את כל ה6 זה קרה לפני כ-3 חודשים ועד היום לא תוקן. שוחחתי עם כל המנהלים בשירות לקוחות סלקום ואף הגעת למשרד המנכ"ל שהמזכירה שלו החליטה לפצות אותו בלא פחות ולא יותר- פנקס מהעור או שיותרנכון לומר לבזות אותי. הם לא מבינים שאם שירות כזה לא צריך פיצויים
ושיפסיקו אם הקטע של ככה זה שאוהבים. שאוהבים מה? לעשוק אנשים?
אולי תוכלי לעזור לי
ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :
זיכויים כספיים+ העברת בעלות מחדש+פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שוורץ בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה