פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אחריות ותיקונים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 06' פניתי ל"סלקום" כדי לתקן את המכשיר של בעלי. חתמתי שם על שירות תיקונים ואחריות, כשהודגש בפניי שההתחייבות עבור השירות היא לחצי שנה. החודש שמתי לב שממשיכים לחייב אותי על השירות הנ"ל. פניתי לסלקום על מנת לבטל את החיוב (רק הפעולה הזאת דרשה איומים וצעקות משום שהנציגה טענה שאמנם ההתחייבות היא לחצי שנה, אבל אני מחויבת לשלם שנה?!) וכדי לבקש זיכוי עבור החודשים שעליהם שילמתי מיולי 06' (החודש בו אמור היה השירות להיפסק). סלקום אינה מוכנה לזכות אותי בטענה שזו הבעיה שלי לא "התעוררתי" בזמן ובקשתי לבטל את החיוב. האמנם?
בקשתי שישלחו לי העתק מהטופס עליו חתמתי בינואר-כמובן שלא שלחו. נראה לי מאוד לא הגיוני להחתים אותי על התחייבות לחצי שנה ואחר כך להמשיך ולקחת כסף מחשבון הבנק שלי כאילו כלום.
אודה לכם אם תענו לי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור שירות תיקונים מיולי 06' פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ברג בקשר לביטול שירות תיקונים וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה