פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל >> ההמשך נושא התלונה:
כפיר לימור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בהמשך לתלונתי "הולכת שולל, הבטחות שב ומכשיר שלא קולט" כתבה מורן, נציגת סלקום, תגובה שהיא ענתה לתלונתינו והנושא טופל.
לא רק שהוא לא טופל, מורן חזרה שוב ושוב כתקליט שבור על חפותה של סלקום בשפה עילגת וגסות רוח.
חשוב לי להגיד זאת מכיוון שסלקום מעתיקה את תגובותיה כאן באתר באופן סיסטמתי והנושאים לא מטופלים על ידיה. תודות לאתר 'תלונה' על האפשרות לפרסם כאן את מתן השירות הקלוקל של חברות ישראליות שמחשיבות את עצמן מובילות (הצעת יעול: תרשו למתלוננים לשוב ולהגיב על היענותם של נותני השירות).
וכספי!!!! סוג הנזק :
התיחסות הולמת ופיצוי כספי הוגן! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' כפיר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה