פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא לפי הסכם ּ+תעריפים שעולים כל הזמן נושא התלונה:
הורוביץ חיים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1 מכשיר סלקום שהיה ברשותי העברתי אותו לביתי החברהנצלה את המצב ולקחה את יתרת מחיר המכשיר ללא ידיעתי כך שגם שילמתי מראש וגם אינני מקבל החזרים
2 כששדרגתי את המכשירים סוכם מחיר והמחיר עלה אע"פ שאין שום אינפלציה
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של הכסף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה