פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזוויע נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני משלם כ- 40 ש"ח ביטוח שחרות תיקונים מלא עבור מכשיר הסלולר מיום רכישתו דהיינו כשנה וחודש, במשך כל תקופה זו הייתי פעמיים בלבד במרכז שירות לשם תיקון המכשיר. בפעם הראשונה התלוננתי כי ישנה בעיה במצלמה של המכשיר ובעיית קליטה כאשר ציינתי במיוחד כי תוחלף לי גומיה המצפה גוייסטיק הממוקם כחלק מהמקשים מאחר והתפעול אינו נוח באצבע כאשר אין גומיה בייחוד לאדם שעושה שימוש רב בכך. המתנתי כמעט שעה וכשהטלפון יצא ראיתי כי הגומיה לא הותקנה לבקשתי כששאלתי מדוע לא הוחלפה הוצע לי להחזיר את המכשיר ולהמתין 20 דקות נוספות לערך ויתרתי על כך מאחר והזמן יקר לי, ראוי לציין כי לאחר מספר שעות גיליתי כי התקלה במצלמה חזרה על עצמה ולא תוקנה. התמודדתי עם העובדה ומאחר ואין לי זמן להגיע למרכז השירות ויתרתי ונשארתי עם המכשיר כפי שהוא. לפני כשלושה ימים הגעתי למרכז השירות דהיינו 27.11.06 בבאר שבע וברצוני לציין כי זה מרכז השירות עם הצוות השירותי הגרוע ביותר שנתקלתי בו בחיי מראשון העובדים ועד המנהל פשוט בושה וכלימה שאין לתאר גם מבחינת השירות וגם מבחינת היחס ובייחוד מחומר הזול של העובדים שם. באותו היום הגעתי לסדר את המכשיר מאחר והמסך שרוט ומכסה הסוללה מגורד בצורה ממש מציקה וכמובן הגומיה הנמצאת בגוייסטיק עדיין חסרה, כשהגעתי לנציגת השירות ואמרתי את דבריי נשאלתי מדוע אני רוצה להחליף פלסטיקה? והשבתי כי הוא במצב רעוע והוספתי בציניות כי אני משלם 40 ש"ח ביטוח בחודש נאמר לי בצורה לא יםה יש לציין כי החלפות נעשות רק כאשר נשברים חלקים ולא נשרטים, השבתי כי זו הגישה ללקוח המשלם מיטב כספו בכל חודש אוכל לחזור מחר כשהחלקים שבורים אם זו הדרך להחלפה, לאחר שיחה של הנציגה עם האחראי נאמר לי כי יוחלפו החלקים. המתנתי שוב כשעה לערך והמכשיר יצא כשלא נעשה בו כל תיקון שדרשתי מלבד מכסה סוללה שהוחלף. שאלתי מדוע ושוב נעניתי בצורה בוטה וכעוסה ע"י הנציגה, ביקשתי לדבר עם מנהל והופניתי למנהלת שהתייחסה אליי לא פחות יפה מקודמתה הנציגה, ביקשתי לפחות שתוחלף לי הגומיה בגוייסטיק ונעניתי כי אין במלאי ע"י המנהלת, השבתי לה כי הנציגה שקיבלה את המכשיר ביררה ונאמר לה שיש, המנהלת החלה מתווכחת עימי שאין במלאי, עמדתי על כך שיש במלאי ומתוך כעס שלחה אותי למנהל טכני שלקח את המכשיר למעבדה והחליף לי את הגומיה, אך זה עלה לי בזמן המתנה נוסף של 15 דקות נוספות ומתישות, אך עדיין לא סודר המכשיר לשביעות רצוני כי המסך שרוט ולא הסכימון להחליפו. סמוך למועד המתואר התקשרתי למרכז השירות וביטלתי את הביטוח לחלוטין וככל הנראה גם אעבור לחברה מתחרה וחבל שבגלל שירות יאבדו לקוח שחשבונותיו עומדים על ממוצע של 500 ש"ח ומעלה בכל חודש.
שישפרו את השירות שלהם לאנשים המשלמים הרבה כסף!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר, פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה