פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל, גרימת נזק כלכלי - לא מוכנים לקחת אחריות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כחודשיים בערך, הלכתי למרכז שירות של סלקום אשר נימצא בתוך חנות ACE,
ליד צומת ירקון.

ניגשתי לנציגת שירות, ובקשתי לשדרג את את הנוקיה 6230 שלי, למכשיר דור שלישי. כשהסברתי למוכרת שאני רוצה לגלוש באינטרנט ולקבל מיילים לטלפון,
היא המליצה לי על הנוקיה N73 החדש. אחרי חישובי קיזוז זמן אויר וכו...
היא אמרה לי שיצא לי לשלם כ50 ש"ח לחודש.
כשזה מתחלק, 30ש"ח תשלום חודשי על המחשיר ו 20ש"ח על חבילת שירותי הדור השלישי וגלישה באניטרנט עד (100MB לחודש) וקבלת מיילים לטלפון.

מכיון שידוע לי כי בדרך כלל גלישה באיטרנט סלולרי היא עסק יקר, חזרתי ושאלתי את הנציגה אם היא בטוחה שהחבילה כוללת גלישה באינטרנט וקבלת מיילים.
תשובתה הייתה נחרצת: "כל עוד אתה לא עובר את ה 100MB, זה כלול בחבילה."

שמח וטוב לב, חזרתי הביתה והתחלתי לגלוש להנהתי בטלפון.
אחרי מספר ימים התקשרתי לשירות לקוחות עסקיים של סלקום, כדי לוודא (לפני שאני מפעיל קבלת דואר אוטומתי בטלפון) שאכן הגלישה באיטרנט וקבלת מיילים כלולה בחבילה עליה אני משלם 50ש"ח לחודש.
הנציג ששמו ליאור, ענה בחיוב לשאלתי וגם ציין כי הוא גולש אם אותה חבילה,
והמליץ לי לגלוש כמה שאני רוצה, כי ממילא אני משלם (גם אם אני לא גולש) ואין שום בעיה עם זה שהטלפון יבדוק כל חצי שעה את תיבת הדואר. הכל כלול!

פתחתי תיבת דואר חדשה בנטויז'ן, לטובת האימיילים שיגיעו לטלפון. בעלות של 30ש"ח לחודש. והתחלתי לנהל את הדואר שלי דרך הטלפון.

כעבור חודש בערך התקשרתי לתמיכה התכנית לצורך הפעלת הטלפון כמודם למחשב.
הנציג הנחמד עזר לי, ואף שאל אותי האם אני יודע שעכשיו אני גולש ללא חבילה,
וזה עולה לי הרבה כסף. או ליתר דיוק 458ש"ח על מה שגלשתי עד עכשיו.
עוד הוסיף ואמר כי כדאי לי לעשות חבילת אינטרנט בעלות נוספת של 50ש"ח לחודש.
כלומר 100ש"ח לחודש בימקום ה50ש"ח שהובטח לי עם האינטרנט.

כמובן שהבעתי את תרעומתי על כך. הנציג מצידו אמר שאין מה לעשות, אבל הוא יבטל את החיוב של ה 458ש"ח.

בקשתי לדבר עם המנהל. כעבור 3 ימים חזרה אלי מירב המנהלת ואמרה אותו דבר
בדיוק. אני אמרתי שאני רוצה את מה שסלקום התחייבה לתת לי במעמד המכירה
ובנוסף על ידי הנציג ליאור בשירות העסקי של החברה.
היא אמרה שהיא תבדוק ותחזור אלי.
כמובן שהיא חזרה עם תשובה שלילית. אני אמרתי שאני מאוד מאוכזב ולא מרוצה. היא חזרה ואמרה שיבטלו לי את ה458ש"ח.

אחרי שבועיים קבלתי חשבון סלקום ובו כמובן! חיוב על סך 458ש"ח גלישה באינטרנט.
פניתי שוב למנהל בתחום האינטרנט בסלקום (אחרי שהעבירו אותי בין 3 אנשים שאמרו לי כי יחזרו אלי) ושאלתי איך זה יכול להיות ואם אין יותר בושה לחברת סלקום.

אחרי שהלך ובירר, חזר ואמר שידאג לביטול החיוב, אבל לגבי חבילת האינטרנט, אין מה לעשות.

לסיכום.
אם אני הייתי סלקום, הייתי דואג שהבן אדם אשר נגרם עוול על ידי החברה יפוצה
או לפחות לתת לו את מה שנציגי החברה הבטיחו לו פעמיים.


בכבוד רב

יאיר תמיר

כספי סוג הנזק :
רוצה לקבל את אשר הובטח לי במעמד המכירה ונציג השירו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר תמיר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה