פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר הצלצולים לפני הפעלת המשיבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בעלת מכשיר נוקיה 6310i, והנני מנוייה על שרות המשיבון הסלולרי. כאשר מתקשרים אלי , לאחר 5-6 צלצולים עונה באופן אוטומטי המשיבון. לפי הסטטיסטיקה שעשיתי, ב-80% מהמקרים אינני מספיקה להגיע לסלולרי או להוציאו מהתיק וזו הסיבה שהמשיבון עונה. רק ב-20% הנותרים, אינני זמינה באמת. פניתי פעמיים לסלקום בבקשה להגדיל את מספר הצלצולים (או לתת גמישות בבחירת מספר הצלצולים) לפני שהמשיבון עונה, אולם נעניתי בשלילה. אני רוצה להדגיש כי נראה לי שחברת סלקום מרוויחה ממצב זה, שכן אם לא הספקתי לענות אני משךמת כפול: פעם אחת להתקשר למשיבון לשמיעת ההודעה ופעם שניה לחזור אל מי שהתקשר אלי.
תודה
כספי סוג הנזק :
מתן גמישות בהגדלת מספר הצלצולים או אפשרות להגדלה ב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' ורשבסקי סימה ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' ורשבסקי.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה