פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכמונות מהירות.טיפול לקוי.תלונה שניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לא היתי מנוי לשרות הזה מרצון.גיליתי שמורידים כסף 4 חודשים אחרי שהתחילו להוריד.לא מכיר,לא יודע וכעת אני גם לא רוצה לשמוע מהם יותר.הבטיחו להחזיר את הכסף וקבלתי זיכוי החודש של 9 שקלים!!!!! עבור שני מכשירים!!!אני רואה בסלקום האחראית הבלעדית למצב שנוצר!אני מבקש טיפול יעיל!!
אסטרוגו יצחק

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסטרוגו בקשר לחיובים לחברת נטרודס ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא -פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה