|
|
|
|
|
|
מכמונות מהירות.טיפול לקוי.תלונה שניה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא היתי מנוי לשרות הזה מרצון.גיליתי שמורידים כסף 4 חודשים אחרי שהתחילו להוריד.לא מכיר,לא יודע וכעת אני גם לא רוצה לשמוע מהם יותר.הבטיחו להחזיר את הכסף וקבלתי זיכוי החודש של 9 שקלים!!!!! עבור שני מכשירים!!!אני רואה בסלקום האחראית הבלעדית למצב שנוצר!אני מבקש טיפול יעיל!!
אסטרוגו יצחק
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ליהיא - פניות הציבור- |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסטרוגו בקשר לחיובים לחברת נטרודס ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא -פניות הציבור. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|