פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול...עצוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ישפרו מודעין כתובת:
סלקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מחזיק במכשיר מסוג נוקיה 6230i . במהלך הזמן האחרון השמיעה בטלפון נחלשה מאוד נכנסתי למרכז סלקום בישפרו שבמודעין לקח 3 שעות לתקן את המכשיר(אם אפשר לקרוא לזה תיקון) המכשיר חזר אמרו שנדרש לשדרג גירסה(למה החזירו את המכשיר...רק המעבדה משדרגת) לאחר עוד שעתיים החזירו את המכשיר בלי הפנל, מהסניף אמורים לחזור אלינו תוך יומיים- אני עדיין מחכה (כמעט חודש)
זה שירות?זה יחס?המתנו שעה כדי שהמנהלת תסכים לדבר...וכנראה שזה היה עוד בזבוז זמן כי גם המילה שלה לא שווה כלום...חבל יש לי 3 מכשירי סלקום וכנראה שווה לעבור לחברה אחרת שבא יודעים לטל כמו שצריך ולא לבזבז זמן יקר על תירוצים
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר סולטני בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה