פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה מינית וחדירה לפרטיות פעם נוספת! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בעבר פניתי אליכם בבעיה דומה, והיא אכן טופלה בצורה טובה, פנה אלי עוז מחברת סלקום והציע פיצוי כלשהו.
ואולם, נדהמתי לקבל בתאריך 9.11.06 בשעה 18:33 הודעת טקסט ממפרסם (המספר בסוף ההודעה היה 3636). תוכנה של הודעת הטקסט היה בוטה: "רוצה לקבל כל יום סמס רומנטי המעורר אהבה? שלח סמס וכו'". מיותר לציין שסלקום מכירים את העובדה שאני דתי, כך שהדבר מציק במיוחד.
בתגובה התקשרתי לשירות הלקוחות, (היתה לי עוד סיבה - עליית תעריפים...) וביקשתי מהמוקדנית שתעביר את הפניה הלאה, לפני שאצטרך לפנות שוב לאתר תלונה. מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי עד עכשיו, ועל כן אני פונה אליכם.
ישנה בעיה נוספת ששייכת לציוד של חברת מוטורולה אותו קיבלתי עם המכשיר מחברת סלקום. מכיוון שלא ניתן להשיג את חברת מוטורולה, אני מבקש שהפיצוי הכספי שחברת סלקום תפצה יענה גם על הבעיה הזאת, של בלאי מהיר ביותר בציוד שלהם. הפעם איני רוצה להסתפק בפיצוי של זמן אויר שסלקום אינה מרגישה אותו בכהו זה, אלא אני מבקש פיצוי ממשי, כפי שאפרט, אולי זה יגרום להם לכבד במשהו את פרטיות לקוחותיהם.
אשמח לקבל את עזרתכם בשנית, תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בדמות אוזניות דיבורית (שהתקלקלו לי) למכ פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הרצוג בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה