פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אסטרונומי ולא הוגן נושא התלונה:
היימן אלון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש טסתי לאיטליה ולקחתי את הסלקום שלי איתי בלי כוונה להשתמש בו , כשרציתי להתקשר לארץ קניתי כרטיס חיוג בינלאומי שעלה לי 20 אירו ואיתו הייתי אמור להתקשר למספר חינם מכל טלפון שם להקיש קוד ולחייג לארץ , על חשבון הכרטיס ששולם , הדלקתי את הסלקום מתוך סקרנות לראות אם יש קליטה ובאמת הייתה בחלק מן האזורים , החלטתי להתקשר מן הסלקום כי הנחתי שהשיחה לא תעלה לי מכיוון שזה מספר חינם או גג אשלם על מחיר שיחה מקומית דיברתי 7 דקות ו12 שניות ולאחר חודש קיבלתי חשבון רק מן שיחות אלה על סך 275 ש"ח , הרגשתי שזה ממש לא הוגן כי נקטתי כל אמצעי על מנת לצמצם עלות השיחות בעצם קניית הכרטיס והתקשרתי לסלקום ונענתי שאין להם מה לעשות כי את רוב התשלום גובה החברה באיטליה ועלות השיחות החינם האלה קיבלו תעריף של השיחות היקרות ביותר כמו שיחות סקס , באותה מידה החברה יכלה לגבות ממני 10000 ש"ח וגם אין לי מה לעשות בעניין , ציפיתי מסלקום שתעזור לי כי לה יש קשר עם חברה זו אבל נאמר לי שאין לי מה לעשות ,בקיצור כולל הכרטיס חיוג שילמתי למעלה מ400 ש"ח בשביל 7 דקות ו12 שניות שיחה
כספי סוג הנזק :
צמצום החשבון לעלות שיחות מקומיות שיוריד את החשבון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר היימן בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה