פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר לקוי בידיעה!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מכישר מסוג Nokia N73 בנקודת שירות של חברת סלקום לאחר כשבוע החלה מסכת הבעיות: המכישר איננו מתפקד, נתקע, נמענים אינם מקבלים את ההודעות שאני שולח אליהם, ניתוקי שיחות וכן הלאה. לאחר שקצתי בבעיות ניגשתי לנקודת שירות ותיקונים בפ"ת שם נאמר ע"י אחת מנציגות השירות ואני מצטט: " אנחנו יודעים שיש בעיה במכשירים ואין מה לעשות בנידון..." לאחר כשעה של התווכחויות והתנצחויות "שיחות עם המנהל" הוחלף מכשירי במכשיר חדש מאותו סוג אך הפלא ופלא שוב חזרו ונשנו אותן בעיות. חברת סלקום בע"מ משווקת ומוכרת מכשירים שאינם תקינים תוך אותו תירוץ שחוזר ונשנה "אנחנו מודעים לעובדה שקיימות במכשיר מספר תקלות ואנו מסבירים ללקוחותינו זאת".
1. נציגת השירות הסבירה לי שמצורף עלון בקופסת המכשיר שמציין את הבעיות אך אין כל קשר בין מה שמצויין באותו עלון למה שקורה למכשיר במציאות.
2. מדוע חברה משווקת מכשיר שפגום מהיסוד.
3. מדוע הפתרון של החברה הוא רק להחליף את המכישר במקום לתקנו לאלתר.

כמו כן חברת אורנג' אשר משווקת אותו מכשיר איננה משווקת את מהכישר עם בעיות מסויימות זאת לאחר בדיקת אחד המכישירם שלהם.
כספי,עלבון, סוג הנזק :
הורדת כל המכשירים מהמדפים ותיקונם המיידי!! פיצוי ה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה