פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה טלפונית לקוייה / מצורף נוסח המכתב שנשלח לסלקום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
‏י"ט/כסלו/תשס"ז ‏10/12/2006

הנדון: רכישה טלפונית של מכשירי נוקיה 6070 בדרך לקוייה

בתאריך 08/10/06 רכשתי 2 מכשירי נוקיה 6070 רכשתי דרך ערוץ המכירה הטלפונית 1800,זאת לאחר שראיתי פרסום באתר סלקום באינטרנט על מבצע לחיילים בו מתואר המבצע ורשום פרטים נוספים בטלפון (הדף שמור אצלי). התקשרתי לטלפון המצוין ענתה לי בחורה בשם שרית ..שאלתי אותה מספר פעמים לפרטי המבצע ומה הם התחייבותי??!!..היא ענתה שהמכשיר עולה 9 ₪ *36 חודשים + הצטרפות למסלול חיילים שמחירו 10 ₪ לחודש..וזה הכול!!! היא ציינה שנשארו רק 5 מכשירים אחרונים וכדאי למהר..זה היה אכן נשמע כדאי ורכשתי במקום 2 מכשירים שהגיעו אלי ע"י שליח.
הייתי מרוצה עד שבחשבונית האחרונה ראיתי שמצוין בסעיף חיובים 30 ₪ לחודש עבור שימוש במכשיר מיהרתי להתקשר למוקד..בתחילה לא ידעו לענות לי מה העניין ורק לאחר ברור נעניתי שהתחייבתי בנוסף למכשיר על שימוש בסך 30 ₪ לחודש ..אמרתי שלא היו דברים מעולם.זה לא הופיע לא בפרסום ולא נאמר לי ע"י המוכרת..גם אחרי ששאלתי מספר פעמים על מה אני מתחייבת . (אני מקווה מאוד שהשיחות בסלקום מוקלטות לאימות דברי.)
נעשה ברור ע"י מנהל בשם ג'ורג' במשך יומיים , לדברי מנהלי המכירות הייתי אמורה לקבל חוזה עבור כל מכשיר ע"י השליח ולחתום עליו..אני לא קבלתי שום חוזה כזה וג'ורג' אכן הודה שאני לא חתומה על שום חוזה כזה על פרטי ההתחייבות האחרים נודע לי רק כשקבלתי את חשבונית התשלום ..(מעניין למה לא קבלתי שום חוזה ומדוע לא דאגו להחתים אותי??? האם זה לא משהו מכוון ??? קבלתי 2 מכשירים יום אחרי יום ועל שניהם לא החתימו אותי ולא קבלתי העתק של חוזה..) זה נראה כמו ניסיון של שיווק מוצלח לאור העובדה ששרית העלימה ממני את הפרט עבור ההתחייבות על סך 30 ₪..אולי היא לא ידעה עליה?? אולי כן?? ואולי התחייבות זו עלתה לאחר רכישתי ?? מכל מקום אני מרגישה מרומה ומאוכזבת ..טרטרו אותי יומיים בטלפון ולבסוף המסקנה הייתה חד משמעית "סלקום צודקים !!" בעצם לקיחת המכשיר התחייבתי על המסלול גם אם אני טוענת שנאמר אחרת בטלפון וגם אם לא קבלתי הביתה שום חוזה ולא הוחתמתי על שום חוזה...
אני מצפה מחברה גדולה המנסה לשדר אמינות שתיקח אחריות גם על עסקאות טלפוניות מעין אלו .
כלקוחה וותיקה של סלקום אני מאוכזבת .כמובן שאת מסקנותיי האישיות לגבי רכישה טלפונית כבר הסקתי .. אדאג להפיץ זאת לעוד אנשים שיישמרו וייזהרו מתרגילי שיווק מעין אלו...מי יודע כמה עסקאות כאלה נעשו וכמה מוכרים כאלו קיבלו בונוסים על כמות המכירה הגדולה שלהם??!!
אני חוזרת ואומרת שאילו שרית הייתה מיידעת אותי (לאחר ששאלתי אותה) או שולחת אלי חוזה כנדרש לא הייתי עושה עסקה זאת בשום אופן..והיא כנראה הבינה זאת!!!
אני מבקשת לבטל את סעיף ההתחייבות על סך 30 ₪ עבור שני המכשירים או לחלופין לבטל את העסקה הלקויה הזו!!
* מקווה ומצפה לטיפול הוגן והתייחסות רצינית!! אני שוקלת בכל הרצינות מעבר לחברה אחרת לאחר מעל 10שנות חברות בסלקום..ברשותי 6 מספרים פעילים 5 קווים פתוחים ואחד טוקמן)
*דרך אגב בתקופה האחרונה גיליתי מספר טעויות בחשבונית ..כגון 150 ₪ שחויבתי בטעות ורק לאחר מספר פעמים שהתקשרתי זוכינו... לא נראה לי שסלקום הייתה דואגת להחזיר לי אותם לולא שמתי לב!! לתשומת ליבכם אמינות!! שירות!!??
אפרגן תקוה


כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אפרגן תקוה בקשר לתנאי השדרוג וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא כהן פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה