פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות *01 נושא התלונה:
מארון סיזאר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באתר של סלקום יש פרסומת על השירות *01, כשנכנסים ללינק מקבלים מודעה שמסבירה על השירות, בסוף רשום (* השירות כרוך בתשלום) אבל לא מפורט מה בדיוק התשלום, אני גם לא הצלחתי למצוא מידע נוסף בשום מקום באתר. מן הסתם אני ואחרים לא נשתמש בשירות, כי העובדה שהתשלום לא פורט אומרת שהשירות עולה די הרבה כסף. (בנוסף האתר של netroads נמצא בבניה! ואין שם כלום).
פירוט התשלום או הפניה לפירוט באם הוא כבר קיים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מארון סיזאר בקשר לחברת נטרודס ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה