פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר ואני במסלול עסקי, אני עצמאי וובגלל המלחמה תקופה לא משהו מבחינת עבודה , חזרה הוראת קבע ,ביג דיל . נכון לרגע זה העסק מפורסם וזה עולה לא מעט, המכשיר לא תקין ולא רוצים לתת לו שירות. ב *123 בשירות ניתקה לי מיהי בפרצוף לאחר ויקוח קטן , לאחר מכן חזרה אליי " אחראית" והיא תענה "אתה חייב לי כסף עד שלא תשלת לא תקבל שירות למכשיר". תודה רבה לכם סלקום עליתם לי עד למעלה, החברה המתחרה נתנה דיל יותר טוב להתראות עוד שבוע.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מזרחי בקשר ללתונתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה