פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת סלקום גרוע ביותר נושא התלונה:
יעקובי גיא שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי אני גם נכבתי מחברת סלקום. בעבר רכשתי 2 מכשירים מסוג סמסונג ---אף פעם לא השתמשתי בהם למרוות ששלמתי עליהם במיטב כספי---השתמשתי בנוקיה שהבאתי מחו"ל , לצערי ביום שהחלטתי להשתמש במכשיר לא היו שומעים אותי מביתי בלבד (למרות שיש קליטה מלאה)...הגעתי למרכז השירות והחליפו לי אותו למכשיר דומה חדש ואיתו כמובן גם כן לא שמעו (שוב מביתי מכל מקום אחר כן שומעים ) עליי לציין שהתקינון אצלי בבית מכשיר שמגביר את האות ולדעתי זו הבעיה הוא לא מסתדר עם הסמסונג.---חזרתי לשירות והחליפו לי את המכשיר לנוקיה 6230 ישן וזה תקין שומעים טוב גם מביתי---כאשר אחי הלך להחליף התחילו הבעיות---לא מסכימים להחליף מכשיר נוסף לכן המכשיר עומד בארון ללא כל הצדקה לעלותו המופרזת---(שווי 2100 ש"ח) וכאן מתחיל הסיפור...
דיברתי עם נציג בשם ברי ששירותו היה מזויע ---הוא לא האמין שאכן החליפו לי מכשיר וביקש כי נביא לו את המספר הסידורי שלו---לאחר שעתיים שאחי "מתיבש" במרכז השירות לא החליפו לו בטענה שהם "עשו טעות " והם לא מתכוונים לחזור עליה (למרות ששויו 1800) שניהם היום כבר לא למכירה.---דיבר איתי "בכיר" לטענתו הכי בכיר במוקד והוא ניסה להכניס לי מילים לפה של "לא טוב תתנתק"... ואני לא רוצה להתנתק אני מרגיש חסר אונים לטיפולכם....
חוסר אונים סוג הנזק :
להחליף לנייד של נוקיה זהה 6230 (זול יותר מהסמסונג פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר יעקובי בקשר לפנייתו וטופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה