פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אל תעשו ביטוח תיקונים בסלקום אתם שמים את כספכם על קרן הצבי. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכל הגולשים וללקוחות סלקום בפרט.

שמי יהודה ואני לקוח של סלקום בערך 10 שנים כמעט מיום היווסדה.
מיותר לציין שהחברות הסלולריות הפכו לקרטל בלי פיקוח ובלי הגבלה אבל מסתבר ש"סלקום" מצאה לעצמה דרכים נוספות להכניס כספים לכיס הבעלים ו לא ב י ו ש ר..!!

היה לי עד תאריך 12.12 שירות תיקונים בסלקום שעולה 27 ללא מע"מ שהוא 31.185 כולל מע"מ.
ברשותי מכשיר די ישן וחביב העונה לשם נוקיה 6100 כידוע לכולכם זהו כבר מכשיר ישן שאינו עולה הרבה כסף.
ב 30.11 נפל לי המכשיר מהטוסטוס ונשבר לו המסך והפלסטיקה הקדמית אבל עדיין המכשיר ניתן לשימוש מבחינת קבלת שיחה הוצאת שיחה שמע וכו'..
כשהגעתי ל "סלקום" בבאר שבע נאמר לי שהמכשיר שלי בלתי ניתן לתיקון ואני צריך לשלם השתתפות עצמית בסך 285 שקלים על תיקון המכשיר.
שאלתי והוספתי " אבל המכשיר שלי תקין מקבל שיחות מוציא שיחות יש קליטה וכולי...?"
שוב ענתה לי אותה פקידה נבובה שאין מה לעשות וזה המצב ואם אני לא רוצה לשלם
השתתפות עצמית לא יסדרו לי את המכשיר.
לאחר הרבה עיקשות מצדי שאני לא מוכן לקבל את תשובתה הגיע כביכול מנהל שנאות לבסוף רק להלחליף לי את הפלסטיקה של המכשיר ומה שאפשר להחליף אבל אמר לי שהמכשיר שלי עדיין נחשב לא ניתן לתיקון..!!
לאחר שבועיים לערך המכשיר התחיל שוב לעשות רעשים בקליטה וגמגומים בלתי ברורים, כשהגעתי למרכז שירות "סלקום" לא רק שבזבזתי שם שעתיים מאוד חשובות מחיי אלא שגם המכשיר יצא מהמעבדה כשם שנכנס ולא בוצע שום תיקון ושום כלום בטרונייה החוזרת ש" המכשיר אינו ניתן לתיקון" ולהזכירכם המכשיר הזה עובד עד עצם היום הזה בלי יותר מידי תקלות למעט הרעשים הקטנים.
ביקשתי מנציג טלפוני של "סלקום" שיסיר לי מייד את שירות התיקונים הרי גם ככה אני לא מקבל את השירות שמגיע לי ושיזכו אותי מתאריך 30.11 על שירות שלא קיבלתי ושוב אותה גישה מגעילה ומזלזלת ש: אתה קיבלת שירות אנו לא נזכה אותך.
וככל שהסברתי שלא תיקנו לי את המכשיר שהייתי צריך לא עזרו.

בכל אופן:
1."סלקום" שוכחת באופן תמידי לאחרונה לעדכן אותכם במה כרוך כל שירות שעליו אתם חתומים. איזה תיקונים נכללים איזה לא...??
2."סלקום" היא ורק היא תחליט אם המכשיר שלכם ראוי לתיקון ואם זה לא משתלם ל "סלקום" היא תחייב אותכם בתשלום השתתפות עצמית ע"מ להגדיל את הדיבידנד בין בעלי המניות שלה.
3.רק ב"סלקום" מתווכחת איתך פקידה במקום לתת מענה הולם ואכפתי.
4.רק ב"סלקום" לא מעניין אף אחד שהחברה מכניסה ממך כבר 10 שנים סכום ממוצע של 350-400 שקלים כל חודש הרי אתה גם ככה תשאר לא..?
5.רק ב"סלקום" לא חושבים אפילו לצ'פר לקוחות טובים שמשתמשים בשירותי החברה כל כך הרבה זמן ובמקום זה אפילו מתעמרים בהם למרות שהלקוחות משלמים על שירותים הם לא מקבלים אותם.
6.רק ב"סלקום" לא יודעים איפה נמצא החוזה שירות תיקונים שלך ואם הוא קיים כלל.
דבר שהם מחוייבים לו לפי חוק.

לסיכום רבותי.
אני יודע שאי אפשר בלי סלולרי ואני יודע שטלפון נהיה חלק אינטגרלי מהחיים.
אבל לא יתכן שנהיה מושפלים ומוכים כי לחברות הסלולריות יש תחושת שובע מגעילה שכזו שגורמת להן להתייחס אליינו בזלזול כזה.
אני קורא לכל לקוחות סלקום לבטל את שירות התיקונים שלהם לאלתר הרי כשתצטרכו את השירות יגידו לכם זה לא כלול וזה לא כלול.... עדיף כבר לקנות מכשיר ברשת זרה בסכום החודשי של 32 שקלים שהיו אמורים ללכת לשירות תיקונים.
אל תתחייבו לסלקום או לשום חברה אחרת בשום מחיר זה לא שווה את זה ככה הם תוקעים אתכם אם אתם רוצים ואם לא ל 3 שנים תמימות בתירוצים עלובים שלכם לעצמכם כמו "אוי חבל לי על הזיכוי שאני מקבל עבור המכשיר"...
ותחשבו על זה..!!!
יהודה.
זלזול בלתי הגיוני סוג הנזק :
גם נוקיה N73 מתנה לא יוריד לי את תחושת הגועל מסלקו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עמר בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.


תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה