פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום הודתה בטעותה אך מסרבת להחזיר לבני את כספו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: משהו קטן וטוב

שמי שלמה לוי, ברשות משפחתי 5 מכשירים ברשת סלקום.האחד בשימוש אשתי ושלושה בשימוש בניי .
המכשיר שבשימוש אשתי ובשימוש בני ניר, חלקו את אותה חשבונית, שהייתה מסורבלת ובלתי מובנת בעליל. על כך התלוננתי רבות.
בתאריך 2.07.06 , התייאשתי וביקשתי להפריד את שני המכשירים לחשבוניות שונות.
לאחר כמה חודשים פנה אלי בני הצעיר (שמכשירו הופרד לחשבונית נפרדת והינו חייל בסדיר), בטענה שהחשבון מאוד גבוה.
לאחר בדיקה שערכתי נוכחתי לדעת כי המסלול שלו שונה ממסלול 'חיילים', למסלול אחר יקר יותר.
זאת , ללא תיאום מראש, הרשאה, חתימה או אפילו ידיעה.
התקשרתי למוקד שירות הלקוחות *123
בשיחה הראשונה, הנציגה נטלי טענה שאין אפשרות לעזור:

"הפסדת את הכסף, אני יכולה החל מינואר 2007 להעביר אותו חזרה לחיילים, בתנאי שישלח לי שוב צילום של חוגר" (נטלי, מוקד שירות לקוחות 14.12.06)

אני רוצה לציין כי התנהגותה הייתה שונה מכפי שסלקום מציגה בכלי התקשורת.
נטלי דיברה בצורה בוטה, מזלזלת וקטעה את דברי לרוב.
אך זהו אינו נושא המכתב. ביקשתי מנטלי לדבר עם ממונה.

באותו היום (לאחר 90 דקות לערך), חזרה אלי הממונה שירלי.
לתדהמתי, לאחר כל ההסברים שלי ואף שהממונה הבינה והודתה כי זוהי טעות של סלקום, שהנפגע ממנה הוא חייל, הציעה להחזיר רק חצי מן הסכום אותו הפסיד בני. (מלוא הסכום הוא 688 ₪).

האם בני שותף למחדליה של סלקום?
אם בני יחייג לחו"ל לאחר שאני לא השכלתי לחסום את השיחות, האם גם אז סלקום תתחלק איתי בטעויות שלי?

אני סבור, שהאירועים שגוללתי כאן מצביעים על אי אמינות בפרסום מצד סלקום.
בכל פעם שסלקום מציגה חייל בפרסומת, אני רואה לנגד עיני את בני ומבין כי מדובר במצג שווא.
לא מדובר חלילה במיליונים, אלא בסכום אותו אני מבקש שתשיבו לבני החייל.
למרות כל המבצעים שסלקום עורכת לאחרונה, אני נותר עם הרושם שמשהו קטן וטוב אינו אלא קוריוז.

בתור משהו קטן וטוב, עבורי, הנני דורש מכם להשיב לבני את כספו במלואו. אינני מבקש כל פיצוי.

בתור משהו קטן וטוב עבורכם, הנני להודיע לכם כי לא אחדש את המנויים שברשותי שמסתיימים בינואר 2007 לאחר 3 שנות התחייבות.

העתקים:
אתר "תלונה" – לשיפור שירות הציבור http://tluna.nrg.co.il/default.asp
משרד התקשורת – פניות הציבור
כל חברי שהינם לקוחות סלקום.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של 688 בתוספת הריבית שסלקום גובה מלקוחותי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה