פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשאתם קוראים: "נציג סלקום טיפל במר בלה בלה" זה לא אומר שעשו עם זה משהו..!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מי שרוצה להבין את תלונתי ואת אכזבתי מ"סלקום" יכול לקרוא את התלונה:

"אל תעשו ביטוח תיקונים בסלקום אתם שמים את כספכם על קרן הצבי"

בהמשך לתלונתי המפורטת ואני חייב לציין קודם כל שמדהים מה ש NRG עושים עבור הלקוחות במדינה הדי עקומה שלנו ועל כך תודות אינספור לא יספיקו..!!!!!

ובכן כמובן שאחרי פניית NRG חזרה אליי במהירות הבזק נציגת "סלקום" בשם ליהיא - (פניות הציבור) אציין כי הגברת הייתה נחמדה מאוד ודיברה יפה והסבירה הכל בנועם ובניחותא...

אבל...???!!!!!!

"סלקום" לא חוזרת אל לקוחותיה על מנת לגשר על המחלוקת או לפצות את הלקוחות על העלבון והזלזול המתמשך של החברה ואפרט:

נציגת פניות הציבור ליהיא התקשרה רק בשביל להסביר לי מדוע סלקום לא תתקן לי את המכשיר למרות ששילמתי על שירות תיקונים. וזאת בתואנות כאלו ואחרות.
שלא תבינו אותי לא נכון, לא ציפיתי שמישהי שעובדת בסלקום תצודד בצד שלי.

במקום לפצות אתכם על הנזק (וזה לא משנה אם הוא כספי או לא) "סלקום" בוחרת לתת לנציגים בעלי לשון חלקה למרוח אתכם ולבזבז את זמנכם היקר (ובמקרה שלי בנוסף ל 4 שעות תמימות שהייתי במרכזי "שירות" שירות שגם לא קיבלתי מ "סלקום" בסופו של דבר למרות ששילמתי..!!!!! עבורו.)

בקצרה חברים,

אני לא ממליץ לכם בשום פנים ואופן להיות לקוחות סלקום. ואם כבר ""זכיתם"" להיות לקוחות "סלקום" אל אבל אללללל תעשו ביטוח שירות ותיקונים או כל ביטוח שהוא, שהרי לא תזכו לא לשירות ולא לתיקונים...!!!!!

אני מאחל לעצמי לסיים בקרוב את חוזה ההתקשרות שלי עם "סלקום"

ושלא יעבדו עלייכם..:-(

יהודה.
תשלום עבור שירותים וירטואליים..!!! סוג הנזק :
לאחר שיחה עם נציגת סלקום אני לא חושב שאכפת לסלקום אם הלקוחות מרוצים או לא.. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עמר ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה