פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במוקד סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בלתי אפשרי לקבל שירות במספר *321, תמיד מגיעים להקלטה- ולא משנה באיזה יום ובאיזו שעה- שהצוות עמוס והם ממליצים להתקשר במועד מאוחר יותר..
אין אפשרות להשאיר מספר כדי שהם יתקשרו והשיחה ה א ר ו כ ה תהיה על חשבונם, ומנסים שוב ושוב ואף פעם ללא תוצאות!! אם הם כאלו עסוקים אולי שיוסיפו אנשי שירות , או שאולי זה בכוונה ?!
בזבוז זמן ועגמת נפש. סוג הנזק :
שיענו לטלפון באופן מיידי וזמין. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרידמן בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה