|
|
|
|
|
|
שירות במוקד סלקום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בלתי אפשרי לקבל שירות במספר *321, תמיד מגיעים להקלטה- ולא משנה באיזה יום ובאיזו שעה- שהצוות עמוס והם ממליצים להתקשר במועד מאוחר יותר..
אין אפשרות להשאיר מספר כדי שהם יתקשרו והשיחה ה א ר ו כ ה תהיה על חשבונם, ומנסים שוב ושוב ואף פעם ללא תוצאות!! אם הם כאלו עסוקים אולי שיוסיפו אנשי שירות , או שאולי זה בכוונה ?!
|
בזבוז זמן ועגמת נפש. |
סוג הנזק : |
שיענו לטלפון באופן מיידי וזמין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עוז - פניות הציבור, סל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרידמן בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|