פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"משהו קטן וטוב"?! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 7 לדצמבר ביצעתי הזמנה לכרטיס הטבות של סלקום כחלק מהמבצע החדש בו החברה מתגאה : "משהו קטן וטוב", באתר החברה ובמוקד השרות מתחייבים לכך שתוך 4 ימי עסקים יגיע הכרטיס ובעזרתו ניתן יהיה להזמין מיני מבצעים כגון כרטיס קולנוע וכו',
עד לרגע זה לא הגיע הכרטיס ליעדו, מעבר לכך שביצעתי כבר 3 שיחות למוקד, ריצה מיותרת לתיבות הדואר , ווידאתי כי אכן הכתובת מדוייקת ואף נמסר לי כי הכרטיס הונפק ב - 8 לדצמבר, לא קיבלתי את הכרטיס,
אני מרגישה מרומה וכועסת בכל פעם שמופיעה הפרסומת בטלוויזיה,
בנוסף אלי אני מכירה עוד 2 מחברותי שלא קיבלו מזה כ - 3 שבועות את הכרטיס,
המבצע עומד להסתיים ויש בכך מן ההונאה,
תגובה מהחברה וכרטיס הטבות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' גורטלר ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' גורטלר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה