פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם הסלקום שלי שמיספרו 0526409010 על שם איריס פרג כרגיל מקולקל
הוא יותר מקולקל מאשר עובד המכשיר שרכשתי בתחילה היה lg i mode הכי יקר ו והוא היתקלקל אין ספור פעמים לאחר מיכן המכשיר הוחלף לmotorola וגם הוא כל הזמן מיתקלקל לאור זאת שאני לא מעונינת לבלות את הזמן הפנוי שלי בתיקונים בקניון איילון נסיעות טירטורים ועוד כמו כן שילמתי הרבה מאוד כסף על המכשיר קיבלתי עוגמת נפש גדולה מאוד מאוד כמו המחיר ששילמתי עבור המכשיר לכן אני עברתי לפלאפון יותר זול בהרבה והרבה יותר איכותי עם סלקום גמרתי חוויה שלילית ביותר לכן אני דורשת להחזיר את המכשיר ולקבל את הכסף בחזרה כי אין לי צורך במכשיר לא תקין שמביא יותר צרות מתועלת ועוגמת נפש גדולה
בכל מיקרה אני מעונינת להחזיר את המכשיר שילמתי כסף בחינם ואם אני לא יגיע איתכם להחזר אני יתבע אותכם בתביעות קטנות על עוגמת נפש ונזק כספי
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף על החודשים האחרונים והחזרת המכשיר וביטול תשלומים עתידים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פרג בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה